Toni Fort, alumne de l’Escola del Grau, estudiarà en l’Escola Superior de Música de Catalunya

21 de juliol de 2009

El nostre alumne Toni Fort, ha aconseguit una plaça per acabar els estudis superiors en L’ESMuC, un dels conservatoris superiors més punters del nostre país. Amb Toni, ja son tres els alumnes de l’Escola del Grau que aconsegueixen entrar-hi. El primer en fer-ho va ser Marc Moragues que en aquests moments està finalitzant els seus estudis de trompa i el passat 30 de juny va actuar amb gran èxit al Saló d’Actes del Grau amb el quintet de vent Frontela. Després ho va aconseguir Cento Carbó, que en aquest curs ja ha començat en l’ESMuC els estudis de percussió moderna i finalment ho ha fet Toni Fort que estudiarà saxo clàssic.

L’ESMuC és un exemple a seguir, un conservatori amb unes infraestructures impressionants, que ofereix una diversitat d’estudis molt amplia. Un dels trets més característics d’aquest centre és el fet d’oferir estudis de música moderna, així com de música antiga i folklòrica. El seu plantell de professors és altament qualificat.

En fi, una enveja per a tots els valencians que mirem amb resignació com el Conservatori Superior de Música de València es pareix més a un hospital abandonat, que a un centre d’ensenyament i per no tenir no té ni una petita sala per poder fer audicions.

Tornem al Grau i aprofitem per donar l’enhorabona a tots el nostres alumnes, perquè son el resultat d’una feina ben feta i un esforç constant.