Cristina Monzó López

Piano, Conjunt

Natural de Gandia, va finalitzar els seus estudis musicals en el Conservatori Superior de Música de Castelló amb el professor i pianista Antonio Soria i ha rebut diversos cursos de perfeccionament i Masterclass de Miguel Ángel Herranz, Mario Monreal, Salvador Carbó i la polaca Elza Kolodi.

Professora Superior de Piano, Mestra d’Educació Musical per la Universitat de València i Educadora de Jardí Musical i Fasolet.

Compta amb més de 15 anys d’experiència professional com a professora de piano en ensenyaments elementals i professionals de música en el Centre Professional de Música “Districte Marítim” del Grau de Gandia i altres centres autoritzats com l’Escola de Música de Gandia, el Centre Elemental de Música “Maestro Valdovín” i el Centre d’Ensenyaments Artístics Professionals de Música “Ciutat Ducal” de Gandia, així com a l’Escola de Música de la Societat Musical Benirredrà. Així mateix, ha impartit classes també com a professora de Llenguatge Musical a l’Escola de Música “Mestre Gea” del Real de Gandia i Jardí Musical i Fasolet amb xiquets d’entre 3 i 7 anys en diferents centres educatius de la comarca. Actualment compagina la seua tasca docent amb actuacions com a pianista concertista en diversos actes i col·laboracions amb algunes bandes de música i companyies artístiques.