Héctor Llorca, premi extraordinari en l’especialitat de Dolçaina

14 de novembre de 2013

El passat mes d’octubre es realitzà en l’Escola de Música del Grau l’exàmen per a l’obtenció de premis extraordinaris, acordant-se per unanimitat concedir el premi extraordinari a l’alumne Héctor Llorca en l’especialitat de dolçaina. Es converteix així amb el tercer dolçainer de la Comunitat Valenciana que obté aquest guardó. El dolçainer, acompanyat pel professor David Fuster al piano, interpretà “El petit Heroi” de Ferran Ferrando, “Veu de Palisandre” de Guillem Ramiro i la Sonata No 1 de James Hook.

Aquest reconeixement sols està a l’abast d’aquells alumnes que obtenen una nota mitjana d’excel.lent en l’expedient acadèmic. La intenció del jove dolçainer és presentar-se al concurs autonòmic on haurà de competir amb la resta de premiats de totes les especialitats instrumentals.