Unes cinc-centes persones van abarrotar l’església del Grau per assistir a la funció de la “Bohème” de Giacomo Puccini

24 de maig de 2012

Unes cinc-centes persones van abarrotar l’església de Sant Nicolau del Grau de Gandia per a assistir a la funció de ‘ La Bohème de Giacomo Puccini, organitzada per La Germandat del Davallament del Grau de Gandia dins dels seus actes de Setmana Santa, i que va comptar, com va sent habitual, amb la col·laboració del Centre de Professional de Música ‘Districte Marítim’ del Grau de Gandia i el patrocini de l’Excmo.. Ajuntament de Gandia (Junta de Districte- Venècia – Rafalcaid). Segons una nota de premsa publicada el passat dia 5 d’abril de 2012 pel Diari Llevant, el públic va disfrutar amb la representació, a pesar de la gran limitació de mitjans i amb cantants brillant a un nivell pràcticament professional, mostra de la progressió que ha aconseguit l’escola de música del Grau.

És, també, un monument als projectes que poden escometre’s sense pressupostos marejadors però que enriquixen la vida cultural. La soprano Remei Fluixà va interpretar a la modista ‘ Mimí’; el tenor David Fuster va donar veu al poeta ‘ Rodolfo’; Camilo Gregori, baríton, al pintor ‘ Marcello’; La també soprano Pilar Giménez va estar en el paper de la cantant ‘Musetta’; Álvaro Juan, davall, va representar al filòsof ‘Colline’: Juan Luís Gil , Baríton, va fer del músic ‘Schaunard’; el tenor Ignacio aparisi, com ‘Alcindoro’ i ‘Benoit’, u Alejandro Hernández, tenor, va interpretar al venedor de joguets Parpignol. Els cors van anar a càrrec de La Coral L´Almoina d’Almoines i la L’Agrupació Coral de Castelló de Rugat, sota la direcció d’Isidro Alemañ: mentres que David Fuster Celma va ser el pianista acompanyant; Deborah Sabater, ajudant Tècnic; les trompetes, a càrrec de Marc Aparisi i Toni Just; i la percussió, Jesús Montagud i Adolfo Guerrero; la direcció de vocal, d’escena i coordinació va anar a càrrec de Daniel Gascó. Amb esta són ja quatre les òperes que han representat els alumnes del Centre junt amb Cavallería Rusticana, La Traviata i Marina.”

Ací podeu veure el vídeo:

La Bohème. “Districte Marítim”. Grau de Gandia. 29.03.2012