Mamen Bautista Satorra

Clarinet, Complement Coral, Cultura Audiovisual, Música de Cambra, Fasolet

Música, professora, educadora. Diplomada en Magisteri de Música en la Universitat de València i amb el títol Professional de Grau Mitjà de clarinet en el Conservatori de Cullera, realitza a més diversos cursos de formació entre els quals destaquen el del Mètode Fasolet-IEM,  Metodologia IEM (nivel I i II), cursos del CEFIRE i  de l’Escola d’Expressió i Psicomotricitat de Barcelona. Actualment treballa com professora de llenguatge musical i cor, entre altres assignatures,  en el Centre Professional d’Ensenyances Musicals del Grau de Gandia. A més ha realitzat tallers d’iniciació al jazz i la música moderna per a xiquets en diverses localitats com València, Torrent, Godelleta, Gandia, Oliva, (València), Villa de la Zubia (Granada), Monforte de Lemos (Lugo), etc. Assisteix als Seminaris Internacionals de Jazz i Música Moderna organitzats per Sedajazz en vàries ocasions, com a professora i com a alumna. Ha estat professora en vàries edicions del curs de guitarra del Festival de Guitarra de Gandia Salvador García-Panxa Verda. A més, ha estat integrant com a baixista, corista, clarinetista y/o guitarrista de les següents formacions musicals: Semenéska (ska-latin-funk), Andergrau (rock-fusion), Modybu (body music),  Carles Pastor & Travellers (cantautor), Quatre (experimental), Caracoles (acústic, temes propis), Raíles en Isla Negra (blues), Bec (pop-rock), Intrepid Soul (power-trio), Funk & Ceba (Funk covers) y en les diferents formacions de l’associació cultural Sota el Grau. Es coorganitzadora de l’Encontre PaRedes, encontre internacional d’Art Urbà. Actualment col·labora amb la companyia Bruixes Maduixes (contacontes) com a música i compositora de cançons infantils, és integrant del grup Pim Pam, espectacle musical infantil i de les formacions Quin Soul que Funk (Funk, Soul, Reggae & Smooth jazz covers) i Las Libelu, projecte musical on és autora i intèrpret.