Liliana Morant Peiró

Clarinet, Música de Cambra

Professora Superior de Música en l’Especialitat de Clarinet.

Comença els seus estudis musicals en l’especialitat de Clarinet a l’Escola de música de Potries, amb el professor Vicent Ordiñana. Forma part de la Banda de Música de Potries des de la seua inauguració (guanyadora del certamen provincial i autonòmic de bandes 2018 a la 4ª secció).

En 1998 finalitza el grau mitjà en el Conservatori Professional de Música Maestro Vert de Carcaixent, amb el professor Salvador Navarro. En aquesta etapa realitza també cursos de piano.

Finalitza els seus estudis superiors, obtenint el títol de Professora Superior de clarinet, en el Conservatori Joaquín Rodrigo de València, amb el catedràtic Juan Vercher al curs 1999-2000.

Ha rebut classes magistrals de clarinet i Cursos de perfeccionament de Bertram Egger, d’Enrique Pérez (clarinet solista de l’Orquestra Nacional d’Espanya), i de José Vicente Herrera (clarinet solista de l’Orquestra de València.)

Ha realitzat diferents cursos de formació, entre els quals destaquen el Mètode Fasolet-IEM, Metodologia IEM (Nivell I), cursos de llenguatge musical (IMUSI), diferents cursos del CEFIRE, així com també el curs “Com superar l’ansietat escènica”, impartit pel psicòleg Guillermo Dalia.

Compta amb 20 anys d’experiència professional com a professora de clarinet en ensenyaments elementals i professionals de música, començant la seua experiència docent en 1998 com a professora de clarinet, llenguatge musical i cor en l’Escola de Música de Potries.

Ha impartit classes com a professora de Clarinet i Música de cambra a les Illes Balears, durant els curs 2002-2005 al Conservatori Professional de Música de Palma de Mallorca i del 2005-2007 al Conservatori Professional de Música d’Eivissa.

Durant aquestos dos anys forma part de l’Orquestra Simfònica d’Eivissa com a clarinet solista.

Ha impartit classes de la seua especialitat i de llenguatge musical en diferents escoles de música, com Villalonga, Ròtova, Manuel.

Actualment és professora de clarinet i educadora de fasolet en el Centre Professional de Música Districte Marítim del Grau de Gandia, així com de clarinet i llenguatge musical en l’Escola de Música de Benirredrà.