Què és el mètode Suzuki?

El mètode Suzuki està basat en l’aprenentatge de la llengua materna, és a dir, tots els xiquets aprenen a parlar perfectament a través dels pares en un entonr favorable basat en l’amor i el respecte.

Este sistema d’aprenentatge és aplicable a la música. L’escolta, la repetició i el treball de la memòria són paràmetres fonamentals dins del mètode. D’altra banda, el triangle xiquets, pares i professor, són la base sobre la qual reposen totes les vivències educatives del mètode.

L’objectiu principal del Mètode Suzuki és educar els nostres fills perquè tinguen una ment i un cor esplèndids.

Informació

• Espais: Posseïm dos aules totalment equipades per a ensenyar el primer nivell de violí i viola, tant per a les classes individuals com per a les col·lectives.
  • Classes: S’imparteixen classes individuals i col·lectives del grup Pretwinkle, llibres I, II, III i curs de formació de pares.
  • Curs i matrícula: Matrícula oberta en la secretaria del centre. 30€ per família. Mensualitat 50€ per alumne, inclou classes individuals i col·lectives. La matrícula s’abonarà en secretaria.
  • Horaris: Els horaris són escollits en el moment de la matrícula.

Josep Vicent Signes Navarro

Llicenciat en l’especialitat d’interpretació de violí pel Conservatori Superior de València. S’ha format amb els professors: Anabel García del Castillo, Gabriel Croitoru i Alexander Detisov. Actualemnt és concertinmo d’Aura Gentil, professor en l’Escola de Música del Districte Marítim del Grau, i és professor del segon nivell de viola de la Metodologia Suzuki amb la professora Myse Ferguson.