Cada curs és una oportunitat per  col·laborar en actes culturals relacionats  amb la música, entre els quals podem destacar:

• La realització de concerts i audicions en diferents auditoris i espais públics de la comarca: Auditori del Grau,  Universitat de Gandia, Casa de la Marquesa, Teatre Serrano, Hospital de Gandia, Auditori d’Ador, Conservatori d’Oliva i Escola de Música de Tavernes de la Valldigna, entre altres.
  • El Festival Internacional de Guitarra Salvador García “Panxa verda”, que aquest any 2019 ha cel·lebrat la seua 12ª edició, coordinat pel professor del centre David López i on acudeixen professionals de la guitarra reconeguts a nivell mundial www.centredemusica.com/festival/
  • Les representacions d’Òpera, Zarzuela i Gala Lírica que organitza cada any Daniel Gascó, professor del centre, en diferents ciutats de la Comunitat Valenciana.
  • La participació de la Big Band i els Combos de Música Moderna, dirigits per Zabalo Borràs i Mamen Bautista, professors del centre, en festivals com el Sona Baixet o l’Encontre Internacional d’Art Urbà Pa-redes, cel·lebrats a Gandia i el Grau.
  • L’Aplec de la Federació Valenciana de Dolçainers i Tabaleters, coordinat per Paco de Domingo, professor del centre, cel·lebrat a Gandia.
  • La participació de la directora del centre, Sílvia Montaner, com a jurat del Concurs Internacional Leopold Bellan de París.
  • La realització de Tallers Musicals Escolars, on l’alumnat d’educació infantil i primària de col·legis com els CEIP Les Foies, Joan XXIII, MAS Calderón, del Grau, i l’ABC o el Gregori Maians de Gandia, ha gaudit d’activitats lúdiques i concerts didàctics a càrrec del professorat del centre.
  • La realització de viatges i intercanvis amb altres associacions musicals de la Comunitat Valenciana, Madrid i Barcelona.
  • La participació i organització del drama litúrgic “El Cant de la Sibil·la” que cada any es cel·lebra en la Col·legiata de Gandia i dirigeix el professor del centre Juan Miguel Terrazas, els beneficis del qual es donen al Preventori Nuestra Señora del Amparo.